Politica de retur

     Sperăm că sunteți încântați de fiecare comandă pe care o primiți de la www.rady.ro, dar dacă nu sunteți perfect mulțumit de produsele dvs., aveți 14 zile pentru a le returna pentru o rambursare sau schimb. Vă rugăm să rețineți că articolele de vânzare sunt doar pentru schimb.

     Clientul este responsabil pentru cheltuielile de transport retur, care vor fi deduse din restituire. Returnările primite în afara intervalului de timp menționat nu sunt acceptate.

     Vă rugăm să aveți grijă când încercați articole, deoarece toate produsele trebuie returnate într-o stare nouă și neutilizată, cu toate etichetele R A D I încă atașate. Returnările care sunt deteriorate sau murdare nu vor fi acceptate și vor fi trimise înapoi clientului și / sau refuzul unei rambursări sau schimburi.

     Înainte ca, coletul dvs. să părăsească atelierul nostru, acesta este verificat complet de echipa noastră. Cu toate acestea, dacă primiți un articol despre care simțiți că este deteriorat, vă rugăm să ne contactați imediat.

     R A D Y va accepta doar returnarea articolelor care nu sunt defecte, care sunt în starea lor inițială, nu au fost purtate, modificate sau spălate, cu toate etichetele atașate și în ambalajul său original R A D Y. Dacă aceste două ultime lipsesc, vom deduce o taxă de 60 lei.

 

Retur/schimb:

Pentru a vă returna articolul:

Trimiteți un e-mail la office@radi.ro pentru a solicita returnarea sau schimbul produsului(produselor). Vă rugăm să includeți numărul de comandă la solicitarea dvs.

Împachetați articolele în ambalajul original și includeți factura originală în pachet.

Vă rugăm să aveți cutia și articolele gata de colectare la ora prestabilită.

Atașați Formular de Retur/Schimb Buton Descarcare

Odată ce articolele au fost / primite și inspectate, va fi emis un schimb / retur * și vă va fi trimis un e-mail.

Articolele schimbate pot fi expediate numai după ce bunurile returnate au fost primite și au fost supuse unui control de calitate. Vă rugăm să rețineți că, dacă doriți să returnați un articol pentru unul care nu este disponibil în stoc, termenul de livrare va fi stabilit în funcție de tipul de comandă plasat.

Marfa trebuie returnată împreună cu Formularul de Retur completat.

*Vă rugăm să rețineți că retururile / schimburile neidentificate vor fi returnate expeditorului. 

Când voi primi o rambursare pentru produsele returnate?

Când toate cerințele au fost îndeplinite, vă vom notifica și vom rambursa întregul cost al produsului/produselor returnate, cu excepția taxelor de returnare care sunt responsabilitatea clientului. Dacă nu reușiți să îndepliniți oricare dintre aceste cerințe, veți fi înștiințat și puteți avea posibilitatea de a vă returna marfa.

Cu toate acestea, nu suntem responsabili pentru niciun fel de costurile suplimentare de transport. Dacă refuzați să acceptați marfa returnată, ne rezervăm dreptul de a păstra articolul și suma corespunzătoare care a fost plătită.

Un interval de timp cuprins între 10-14 de zile trebuie calculat pentru primirea mărfii returnate și pentru procesul de returnare/rambursare. Termenul de rambursare depinde de cardul de credit utilizat. Vă rugăm să rețineți că restituirea va fi acordată numai cardului de credit utilizat pentru comandă. În cazul în care destinatarul produsului nu corespunde cumpărătorului produsului, un credit va fi rambursat cumpărătorului original și deținătorului cardului de credit.

Restituirile au loc de obicei în termen de 10-14 de zile. Restituirea se va elibera numai în același cont din care s-a efectuat plata transferului pentru comandă. Rețineți că cheltuielile de transport nu vor fi rambursate. Vă rugăm să rețineți că, creditul de depozit este netransferabil, nerambursabil și nu expiră.

Pot returna articole de vânzare?

Da. Acceptam returnări și rambursări pentru articole de vânzare.

Pot schimba un element pentru un alt element?

Puteți returna elementul și apoi reiniția procesul de achiziție pentru alt element, sau o dimensiune diferită.